Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ZGD akvaristika in vrtni ribniki so sestavljeni v skladu s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji. S spletno trgovino upravlja ZGD, trgovina za akvaristiko d. o. o.

Opisi izdelkov, splošni pogoji poslovanja, potrditve naročila in drugi tehnični postopki, za izvedbo naročila, kot tudi račun so na voljo v slovenskem jeziku.

Cene izdelkov

Izdelke je mogoče naročiti 24 ur na dan, vse dni v letu. Vse cene so v evrih in  vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene veljajo do trenutka naročila. V izjemnih primerih, ko se cena med naročilom in obdelavo naročila spremeni, ima kupec pravico odstopiti od naročila.

Posebne ponudbe, popusti in dobropisi

Artikli z znižano ceno so na voljo v omejeni količini. Prodajalec si pridružuje pravico, da odkloni dobavo blaga, kadar količina presega količino artiklov, primerno za običajno rabo.

Garantirana najnižja cena 

Za izdelke z oznako garantirana najnižja cena prodajalec zagotavlja nudenje najnižje maloprodajne cene na območju Republike Slovenije.

Če kupec pred nakupom najde za enak izdelek nižjo ceno, se prodajalec zavezuje, da bo kupcu izdelek ponudil po enaki ceni z dodatnim, 5% popustom.

Kupec lahko povezavo do ugodnejše ponudbe pošlje na elektronski naslov ali jo pripiše pod opombe ob koncu naročila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, v kolikor je to navedeno v opisu izdelka. Garancija velja ob predložitvi računa ali garancijskega lista (če je le ta priložen), če je izdelek uporabljan v skladu s priloženimi navodili. Dolžina roka, v katerem je mogoče uveljavljati garancijo, določa garancijski list ali navodila za uporabo. Izdelek, za katerega potrošnik uveljavlja garancijo potrošnik na lastne stroške pošlje na sedež družbe.

Za žive organizme (rastline, bakterijske kulture, živo hrano) ali potrošne dele, kot so sijalke, baterije, akumulatorji, varovalke in nekatere elektronske komponente, garancije ni mogoče uveljavljati.

Artikla pri uveljavljanju garancije ni potrebo poslati v originalni embalaži, priloženi pa morajo biti vsi deli nakupa. Kupec ima pravico zahtevati popravilo, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine. V slednjem primeru ima prodajalec pravico zaračunati uporabo izdelka za čas, ko ga je potrošnik imel v lasti. Najemnina znaša zmanjšanje vrednosti izdelka.

Neodvisno od uveljavljanja garancije ima kupec možnost uveljavljati stvarno napako. Napake v je mogoče uveljaviti v 2 letih od nakupa izdelka, kupec pa je dolžan prodajalca obvestiti v 2 mesecih od odkritja napake.

Poškodovani pošiljke

Potrošnik je pred prevzemom lomljivih artiklov (npr. akvariji, sijalke. ipd.) dolžan preveriti vsebino pošiljke. V kolikor ob prevzemu opazi fizično poškodbo, manjkajočo vsebino ali znake odprtja, vloži zahtevo za odškodnino pri ponudniku poštnih storitev (Pošta Slovenije)

V primerih, ko je razlog za poškodbo pošiljke na strani pošiljatelja, ima potrošnik pravico do ponovnega pošiljanja izdelka ali vračila (dela) kupnine.

Odveza odgovornosti

Prodajalec ne odgovarja za pravopisne, cenovne ali tekstovne napake. Pridružujemo si pravico do spremembe cen. Slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelkov.

Roki dobave in cene artiklov, ki niso na zalogi, so informativne narave in veljavo šele ob potrditvi.

Spletna trgovina temelji na konceptu kataloške prodaje. Kljub stalnemu ažuriranju se lahko zgodi, da se lastnosti, dobavni roki ali cena spremeni, preden je sprememba objavljena na spletni strani. V primeru spremembe je potrošnik predhodno opozorjen, ter ima pravico do preklica naročila ali spremembe naročila.

Avtorske pravice

Opisi izdelkov, slikovno gradivo in članki so last avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme reproducirati.

Pritožben postopek in zunaj sodno reševanje sporov

Stranke in uporabniki spletne trgovine lahko pritožbo pošljejo na elektronski naslov (zgd@zgd.si) oziroma po priporočeno po pošti (ZGD d.o.o., Poljska cesta 8, 2311 Hoče). Prodajalec bo na pritožbo odgovoril v 7 dneh.

Družba ZGD d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba ZGD d.o.o.. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dostop do pogodb

Prodajalec zagotavlja hranjenje izdanih računov 10 let od izdaje. Izdaja duplikata računa je mogoča s številko računa.

Naročil, potrditve naročil in drugo elektronsko komunikacijo je dolžan hraniti kupec.

Zasebnost

ZGD d.o.o.  za potrebe poslovanja zbira naslednje podatke:

– ime in priimek

– naslov in kraj bivanja

– naslov elektronske pošte

– kontaktno število

– ostale podatke, ki jih uporabniki posredujejo v obrazec pri naročilu

Prodajalec se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim osebam. Za potrebe dostave se dostavni službi posreduje naslednje podatke: ime in priimek prejemnika, naslov dostave in kontaktna številka.

ZGD d.o.o.
Poljska cesta 8
2311 Hoče

Matična številka: 6719201000

Davčna številka: SI 49856359

Družba je vpisana pri Okrožnem sodišču v Mariboru, št. reg. Srg 2014/47438. Osnovni kapital družbe znaša 7.500,00 EUR.